TAKING A SHIT IN THE HOOD

gather round, gather round, I have a story to tell

1,716 notes:

  1. scarlettfallis reblogged this from jayfluent
  2. jasminejanell-l reblogged this from jayfluent
  3. cambodianboo reblogged this from m00nwa1ker and added:
    his friend though(: but lmao ” don’t take a shit in the hood”
  4. supam0lly reblogged this from jayfluent
  5. gumballmachinee reblogged this from breeyaaan and added:
    OMG, LOL
  6. breeyaaan reblogged this from jayfluent
  7. softballswagger reblogged this from hannahrileyxoxo
  8. hannahrileyxoxo reblogged this from jayfluent
  9. t3rrordome reblogged this from jayfluent
  10. taymariexox reblogged this from jayfluent
  11. jen108 reblogged this from jayfluent
  12. beautifulbrokendreamer reblogged this from jayfluent
  13. saltysummerday reblogged this from jermainesbabymama
  14. niiicholasiiinot reblogged this from ryansj
  15. xoxojuveey reblogged this from omgitschelseaa
  16. angelarobin reblogged this from anaartica
  17. techniquetaughtme reblogged this from jayfluent
  18. jazzilin reblogged this from kae-finney and added:
    & #2 ahahaha
  19. tiiger-rose reblogged this from kaitrann and added:
    HAHAHA!! lets get married
  20. emilyykimm reblogged this from jayfluent
  21. supahjayme reblogged this from itslilengelynn
  22. msxarbt reblogged this from jaypascua
  23. chrissykham reblogged this from jayfluent
  24. dreary-shadows reblogged this from jayfluent
  25. sexymixedbitch reblogged this from wasted-th0ughts
  26. kimb0tz reblogged this from fpenecilla
  27. anjaaabeeaar reblogged this from seejaaaayy
  28. maiyanichelle reblogged this from lalaramera
  29. itslilengelynn reblogged this from jayfluent and added:
    Ahahaha„ omg Jay you crack me up. lol "I Tested my first one then it TOOOT… toot TOOOOt toot toot" ahaha.
  archive